2016. július 16., szombat

31.

Hali srácok!
31 rész... megérkezett sikeresen meg is írtam... Kérdés... meddig fojtatom... szeretném még sokáig... Jó olvasást. 
Xx: ~ Sophie ~ 

Chapter Thirty-one 

What the hell did we do last night? 

- Hahó!! Skyler Maddison keljetek már fel!! - dübörgött az ajtónál Rob. Amint észbe kaptam tudtam, hogy ebből még baj lesz... Calum-al az estét együtt töltöttük, és Maddison sincs itt... ez gáz... nagyon gáz.. annyira figyelmetlenek voltunk...
- Öhm.. Fent vagyunk nemsokára megyünk Rob!! - kiáltottam ki, hogy hagyja abba azt a fejfájdító dörömbölést. 
- Micsoda? - nyitotta ki a szemét Calum. 
- Ja semmi. Rob dörömbölt itt az előbb. - nyugtattam meg. 
- Ja oké. Te hány óra van? 
- 8:38 miért? 
- Basszus! 9-kor reggeli, 10-kor pedig irány a stadion próbálni! - ijedt meg. 
- Nyugi. A reggelit kihagyhatod... Addig leszel velem. - pusziltam meg a nyakát. 
- Hm... Ez már tetszik. Ami az este a jakuzziban volt, egy kicsit nagyon kínos volt.. mármint.. - próbált magyarázkodni. 
- Nyugi. tudom hogy mire érted. - hallgattattam el csókommal. 
- Amúgy meg az este többi részét kifejezetten élveztem. Rég óta nem volt ilyen jó esténk. - húzott magához. 
- Tudom. A turné kicsit megviselt minket. 
- Jaja. De már csak három nap, és otthon vagyunk. - mosolygott. 
- Aztán meg újra kiadjátok az új albumotokat, fellépések, koncert meghívások.. stb... - kezdtem kicsit kiborulni. 
- Tudom tudom. De nyugi. Te mindig ott leszel velem. - adott egy lágy csókot. 
- Azt el is várom. 
- Skyler!!! Ha bent vagy légyszi nyisd ki az ajtót! - hallottuk megint a dörömbölést, csak most annyi különbséggel, hogy Mads volt az. 
- Hajj.. Reggel sosem hagynak békén? - sétáltam az ajtóhoz. Amint kinyitottam Maddison csak úgy besétált és elkezdett mesélni. 
- Na végre. Amúgy mizu milyen estétek volt? Nekünk nagyon szuper és... Oh.. hogy még itt van! Szia Calum. - lepődött meg. 
- Hali. - köszönt az ágyból. 
- Most keltünk fel... - avattam be a dolgok nagyon nagyon mély részletébe. 
- Ja értem. Mi már fent vagyunk egy ideje. Most ment el Rob.. Már vagy harmadszor dörömböltem az ajtón. Ja és azt üzeni Rob, hogyha 9-re nem vagyunk lent a hall-ban, akkor feljön, és egyenként dob minket ki az ablakon, hogy spóroljon a munkájával. - vigyorgott Maddy. 
- Szép jó reggelt minden kedves " Tegnap este mindenki eltűnt és egyedül hagytatok minket Luke-al, mivel, hogy szerintetek fontosabb a szex mint a banda, vagy a barátság"! - vágott egy óriás mosolyt Ashton-  Oh. Calum még az ágyban, Maddison már felöltözve, Skyler még francia bugyiban, és atlétában.. Huh rosszkor jöttem? - csinált úgy, mint aki nem tudja mi van.
- Hát igazából Rob keltett fel engem, én Calum-ot, aztán Mads toppant be.. szóval.. az egész hotel bejöhetne... - vágtam egy "-.-" fejet. 
- Na végre nyitott ajtók... Mit keres mindenki itt??? És Calum és Skyler.... Mit mondtam tegnap?!?! Haj fiatalok vagytok még ehhez! - akadt ki Rob. Mindenki megszeppent, és elfelejtett beszélni... Hirtelen Ashton és Calum felpattantak, és kiszaladtak a szobából, mint két gyáva nyúl.. 
- Na jó.. lányok magyarázatot kérek. - folytatta a testőr.
- Öltöznünk kell!! Bocsi de pont előtted nem szeretnénk. Szia lent találkozunk. - toltuk ki Soso-val (Maddison) amennyire csak bírtuk... 

***

After the show 

- Huh na ez a koncert jólesett. Kár hogy vége van.. De ha jobban belegondolok nem is baj.. - jöttek be a fiúk az öltözőbe. 
- Nagyon jók voltatok. - dicsérte őket Mads. 
- De nem csak a színpadon olyan jók.. Vagyis te az biztos, hogy nem csak ott. - súgtam Cal fülébe miközben megölelt és puszikat dobott a nyakamra.  
- Héj gerlepárocska kicsit halkabban turbékoljatok, mivel kicsit hangos az üzenetváltás. - vigyorgott Mr. Irwin. 
- Sky Cal mutassuk meg neki milyen az igazi szerelem. - szólt oda Michael, és ők is és mi is váltottunk egy hosszú csókot. 
- Haha. Nem kell megmutatni. Csak ne legyen belőle gyerek. - ült le.
- Tényleg legalább védekeztetek? - csatlakozott a beszélgetéshez Luke. 
- Már hogy ne?! - válaszolt Soso a nevükben. 
- És ti, Calum? - fordult felénk Lucas.
- Igen. - rövidítette le Cal a beszélgetést... Mivel lehet, hogy Michael-ék jó szobában voltak, és náluk kéznél volt, de én nem nagyon tartok magamnál.. Calum-nak meg a bőröndjében volt.. A másik szobában... Most már csak abban bízok, hogy egy hét múlva nem a nőgyógyásznál fogok panaszkodni, hogy pisilni kell, hanem itthon fogok panaszkodni Maddison-nak, hogy fáj a hasam, és Calum meg nekem fog panaszkodni, hogy mikor telik le az egy hét... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése